onsdag, oktober 25, 2006

Nå har også jeg......fått gave fra min hemmelige venn!!!!!

I dag var det jeg som var den heldige ;-}...Da jeg kom hjem fra en liten bytur lå det en pakkelapp å ventet på meg...,og da var ikke "jenta" sein om å kjøre til byen igjen for å hente pakke...Antagelig mer spent enn et barn med et stort smil....Kjempemoro!


Inni pakken lå det en gave som var pent pakket inn og med et nydelig kort som sikkert er selvlaget, der det sto en kjempekoselig hilsen på. Og du har nok helt rett kjære hemmelige venn, jeg er litt sånn småromantisk av meg ;-}




Inni den spennende pakken fant jeg dette; En nydelig boks,en kjempefin glasslysestake,vaniljeduftende lys,min favorittsjokoalde Porøs Melkesjokolade(mmmmmm....),og to glassprismer(tror det er det det heter) som jeg kan pynte med. Jeg hang den ene på lysestaken da jeg skulle ta bilder....Jeg er helt overveldet over den fine gaven. Du har truffet akkurat helt midt i blinken. En sånn lysestake har jeg hatt lyst til å kjøpe,og boksen er kjempesøt...og så at du har funnet ut at jeg er veeeldig glad i Porøs melkesjoklade da...Utrolig.Og så liker jeg vaniljeduft godt! Tusen takk hemmelige venn.Jeg har ingen anelse om hevm du er,men at du er kjempesnill,DET vet jeg!

Her ser dere det fine kortet hun sendte meg.....
Da jeg skulle ta bilder av alt dette fine,så ville tydeligvis katten min også være med på bildet,Hun hoppet opp på putene og begynte å vaske seg.....Må bare legge inn et bilde der hun er med også....


8 kommentarer:

Hulda sa...

Det var jo flott gave du fikk! Jeg ga også min hemmelige venn en slik boks. Er nok mange som har falt for den!

Anonym sa...

Åhhh så fin gave!! Dette var gøy! Kos deg med sjokoladen!

Metteflette sa...

Kjempeflott gave og ekstra gøy er det når du føler det er helt deg, ikke sant?

JULIEK sa...

Å så flott en gave. Fint med prismen på lysestaken. Ble imponert at vennen din fant ut at du liker den sjokoladen. jeg elsker også den men har ikke fått med meg at du liker den ( en skikkelig detektiv din venn) og jeg vet nesten sikkert hvem det er....men min munn er taus. Kos deg med gavene : )

Anonym sa...

Så hyggelig at du likte gaven din! Tenkte på deg med en gang jeg så boksen. Hvis du lurer på hvordan jeg visste at du var så glad i denne typen sjokolade, så skrev du det i en utfordring du hadde på bloggen din for en liten stund siden..! ;) Glad for å høre at gaven falt i smak!
Hilsen fra din hemmelige venn! :)

Anonym sa...

Det er fint å treffe blink, nydelig lysestake. Koselig katt også forresten, de må som regel være med der det skjer noe.

Sol sa...

Hei igjen dere.
Hulda;Ja jeg har sett at noen andre også har fått en sånn boks;-}Kjempefin synes jeg.
Karna; Åååå ja jeg koset meg med sjokoladen,blir aldri lei av den jeg.....
Metteflette;Jo, det er ekstra gøy når en føler at pakken er midt i blinken.Det er litt rart også på en måte,men en viser nok en del av seg selv i bilder og ord i bloggen....
Julie;Prismene var kjempefine.de passer jo fint til julepynt også,men jeg tror nok jeg kommer til å ha dem framme hele året.Også du som nesten helt sikkert vet hvem som er min hemmelige venn da....jeg har lurt, oglurt men finner det ikke ut....hmmmmm.Og Porøs....ja den er bare toppen!!
Hemmelige venn;Så glad for at du tenkte på meg da du så den boksen,jeg er veldig glad i bokser og denne var spesielt vakker.Og nå husker jeg jo at jeg skrev det i utfordringen at jeg var glad i Porøs....Kjempeflink detektiv har du vært!Koselig å vite at en har en hemmelig venn et sted der ute.....
Kreoline;Kjempefint å treffe blink.Katten den vil gjerne være med, liker å være der hvor folk er,selv om den er ganske egen også og helst vil bestemme selv...

Anonym sa...

vilka fina gåvor du fått.
jag fick en likadan burk som jag har te i.
ser framemot nästa omgång.
cia
hemmabra.blogg.se