onsdag, oktober 18, 2006

Spørsmål og svar.....


1.Nevn 3 interesser du har.
Foto (Fotografering, bilderedigering…), Sying, diverse formingssysler.

2. Nevn farger du liker.
Blått, Lyse farger, (Interiørmessig skifter fargene etter som årstidene skifter…)

3. Gull eller Sølv?
Liker både gull og sølv, og til huset må jeg vel si sølv.

4. Te eller Kaffe?
Jeg drikker ikke kaffe, og ikke så ofte Te, men jeg liker te altså… ;-}

5. Hvilken stil liker du?
Liker country stilen med myke tekstiler, avstemte farger. Synes også Shabby chic er stilig, men ikke ALT for masse blonder og dill…Tenker på at det også skal bo noen av det annet kjønn her….midt i alle blondene ;-} Tror man vil finne alle slags stiler hjemme hos meg egentlig. Jeg begeistres av mange stilarter….og synes også at litt minimalistisk stil er fint uten at jeg kan si at det er så veldig minimalistisk hos meg ;-}

6. Samler du på noe?
Tja…..Jeg pleide å samle på kort med fine motiver…Er sånn ”smånostalgisk” og liker sånne små koselige ting, bokser, te-lysestaker for eksempel…

7.Hvilke farger er det hjemme hos deg?
Blått, hvitt, rosa, beige…..

8. Hvilken duft liker du?
Rose, vanilje….

Dette var jammen ikke lett….Ikke greit å si mye med få ord….

Ingen kommentarer: