onsdag, desember 19, 2007

19.Desember

I dag er det bare såvidt jeg klarer å få lagt inn et innlegg før midnatt, for her har det vært full rulle fra morgen til kveld....Jeg er akkurat ferdig med å skrive årets julebrev. Vi har hatt julemesse på jobben i dag, og ungene har laget masse fine gevinster. Vi var så heldige å vinne en del ting, blant annet de tre flotte figurene dere ser på dagens kalenderbilde ;-}

En søt liten engel.....

Og en fin liten snømann.....


Da jeg var i Tønsberg sist helg, fant jeg et lysglass maken til det jeg kjøpte i fjor...Stemningsfullt.

10 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Gratulerer med fine gevinster..
Noen dager er definivt på smertegrensen hektiske..
Kos dag til deg..
Klem Randi

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flotte gevinster til dere...
Håper det går bra med sønnen din, og at han holder seg i ro, av erfaring er det nok ikke det han har planer om...he,he...

Ha en koselig dag...

FO - 2 sa...

Flotte gevinster! Gratulerer! :)
God og lun stemning hos deg.
Fin fin torsdag! :)

My little footprints sa...

Så nusselige nisser og engel da ;) Jeg satt til langt utover natten med julebrev i går kveld jeg også. Tror jeg kom meg i sengen kl. 2 i natt.. puh... Jeg har liksom laget meg en liten tradisjon med å skrive julebrev, og da kan jeg jo ikke bare sende et kort med god jul og godt nytt år på, neida ;)Her skal man holde fast på tradisjonen, som jeg leste i stad; vi tuller ikke med juletradisjonene våre ;)
Juleklem til deg fra nissemor-Beth

Lemi sa...

så flott di va! har like figurer, kanskje d e sånn æ ska male di?

Mia sa...

Jammen er jeg imponert, Sol, at du får til dette med et nytt innlegg hver dag i adventstiden! Og så jeg da, som ikke får besøkt deg (og mange andre) like ofte som jeg skulle ønske! Men nå har jeg kost med meg de vakre innleggene dine (bortsett fra det med sønnen da... altså ikke så vakkert, eller godt heller, for den saks skyld...) Du tar så flotte bilder at det er en fryd å titte innom. Koselige ting i dette inlegget også, herlige figurer som du har vunnet. Kos deg videre med de få dagene som er igjen av adventstiden. Og så kommer den "store kvelden" da... Klem fra Mia

Timotei sa...

Å,så flotte saker dere har vunnet! Koselige de figurene! Kjempefine ting å pynte med til jul dette.
Kos deg videre med de siste juleforberedelsene.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom for å ønske deg ei riktig GOD JUL...

Marie sa...

Stemningsfullt!
God betring til han med brekt hand!

Ha ein fin kveld :)

Solstad sa...

Så flotte gevinster ...artigt med slikt som barna lager :)
Natalie takker så masse for en flott pakke fra jenta di !!! ..ho ble litt i tvil om hun skulle åpne hun også siden det var julepapir....men når jeg sa det var greit å åpne for papirene av i ei fart :)tji hi ...morro dette! ....vet ikke om jeg skal tør å si takk for pakken jeg også...for jeg har en sterk mistanke om at du er min hemmelige venn denne gangen ;) Gaven jeg fikk var nydelig og veldig delikat og flott innpakket !!
Håper det går bra med armen til sønnen din, ha en fin kveld! Klem