torsdag, desember 27, 2007

Julestille ~ Silent Christmas

Ja, så har det blitt tomt og stille i heimen....Julebesøket vårt reiste i dag tidlig.
Det blir alltid så tomt når noen reiser. Det har vært en sløv dag, med tv- titting og dataspill.
Sønnen var til kontroll på sykehuset i dag med det brukne armen, og det så ut til å gro fint.

Jeg orket ikke å ta fram all den gamle julepynten i år,men huset er fint og julepyntet likevel.
Det er ikke alltid at det skal så mye til....

Jeg fikk nydelig oppheng til juletreet av Lili M før jul, og det ble så fint når jeg fikk hengt det opp.

Det er koselig med juletre og julelys. Vi pleier å ha furu, men i år var vi litt for seint ute med å kjøpe juletre, da var det ikke noen fine furutrær igjen. Så i år ble det edelgran.

It`s silent in our home. The grandparents left early this morning. It feels quite empty. It`s always like that when someone leaves....I dìdn`t use all my Christmas decorations this year, but the house still look very Christmassy ;-} The Christmas tree looks wonderful with the angel wings, the lights and the silver ornaments.

8 kommentarer:

pudelflicka sa...

Hej Sol,
Vad trevligt att du hälsade på.
Vikla härliga julkulor du har på din gran.
Kram Hedvig

Petunia sa...

Koselige bilder og fin julestemning på bloggen din!
Ha en fin romjul!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Zizzi Molde sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig hilsen hos meg. Det satte jeg stor pris på. Skjønn blogg du har, og jeg har kost meg lenge med den. Håper det er OK at jeg legger deg i linklisten min?

Romjulsklem fra meg!

Mita`s hjørne sa...

Koselige bilder...
Her er det også blitt stille i heimen, besøket dro i dag tidlig, de kjørte kl 08.00 i dag tidlig og regner med å være kjemme i 4 - 5 tiden i kveld... Men her går jeg å surrer rundt meg selv og vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Ha en kosleig romjulsdag...

Photo-Me-Life sa...

Så hyggelig å høre. Får takke for lykkeønskningen du sendte:)

Sol sa...

Takk skjønne damer for flotte og hyggelige kommentarer!
Anki; bare koselig at du legger meg til ;-}
Mita;Det er jo litt stusselig når familien reiser, og en går liksom litt rundt seg selv som du sier...Det er ikke bare bare når familien bor langt borte. Håper at mine to håpefulle ikke bosetter seg for langt vekk fra mamma'n sin når den tid kommer.
Living White;Det er jo en veldig koselig og positiv historie du forteller,moro å kunne følge dere. Det er godt når mennesker finner hverandre synes jeg ;-}

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette