mandag, desember 31, 2007

Årets siste dag ~ The last day of the year

Så er den her, årets siste dag. Den bringer alltid med seg litt ettertanke, samt litt undring om hvordan det nye året kommer til å bli..... Jeg blir alltid litt vemodig på nyttårsaften.
Raketter er innkjøpt, jeg holder på med å lage fruktdessert. Vi er som vanlig invitert til naboene, sammen med noen andre venner. Vi har vært der hver nyttårsaften siden ungene var små, og nå er de eldste ikke så små lenger. Min 15 åring er eldst,så følger et par av de andre tett på. Da de var små satt vi ved nyttårsbordet og filosoferte over hvordan det ville bli når ungene ble store og kanskje ikke ville være med på nyttårsfeiringen lenger.....Nå er vi der snart, men jeg håper at de vil feire sammen med oss i mange år enda. Jeg kunne ikke tenke meg å feire nyttår uten dem.
Ønsker alle medbloggere og andre alt godt for det nye året. Takk for det gamle. Dere har gitt meg mye i løpet av året som snart er forbi. Ta godt vare på dere!

It`s here, the last day of 2007. This day always bring some thoughts of what the new year will bring,and some thoughts of the year that has past by......
I want to wish all of you all the best for the new year! Thank you very much for everything in 2007. You`ve given me alot inthe year that soon has passed by. Take good care of yourself!

8 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Vil ønskje deg og dine ei fin nyttårsafta, og alt godt i det nye året:)
Takk for at du har vist så mange fantastiske bilete her på bloggen din, og for alle koselege kommentarar du har lagt igjen hos meg.
Goe nyttårsklem til deg.

organic-lizzi sa...

Riktig Godt Nyttår til deg!!
Klem Randi

Anonym sa...

Inom och vill önska dig - med din underbart härliga blogg - ett riktigt Gott Nytt År!!! Hoppas och tror att det kommer ett nytt år mer massor av härliga bilder och annat här också...
Må så gott... värmländskan... kramis ngn som försökte ta bilder idag men gav upp, suck...

Haust sa...

Ynskjer deg eit godt nytt år! :)

merete sa...

Godt nytt år til deg og dine også, Sol. Det er hyggelig å gå inn i det nye året med familie/ barn, men en dag er det muligens slutt... og så blir det som her: de barna kommer tilbake når de sjøl har fått små og mor og far (oldeforeldre til minstemann) blir også invitert :-)
Rakettene står jeg for innkjøp av, men i går var det "gutta" fra minstemann på 12 til eldstemann på 70 som tro til ute.
Nytt år ble det, - jeg gleder meg til å ha følge med deg og din blogg inn i det nye, Sol.

Anonym sa...

I'm not sure where you're getting your information, but great topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for fantastic info I was looking for this information for my
mission.

Also visit my homepage local business seo
my website :: website hosting seo

Anonym sa...

I have read so many content regarding the blogger lovers but this piece of
writing is truly a pleasant piece of writing, keep
it up.

Also visit my webpage :: mountain coffee

Anonym sa...

Have you ever thought about writing an ebook or
guest authoring on other sites? I have a blog based on the
same ideas you discuss and would really like
to have you share some stories/information.
I know my readers would appreciate your work.
If you are even remotely interested, feel free to send me
an e-mail.

Take a look at my web-site: profitbusinessathome.net