torsdag, desember 06, 2007

Lysglass og kattepuser.... ~ Candlelight and cats.....

I dag har jeg faktisk vært utenfor døra en tur.....Slett ikke verst! Vi var en gjeng damer som hadde avtalt å spise julelunsj på kafè. Det var kjempekoselig. Etterpå tok jeg en bitteliten handletur å et kjøpesenter og kom hjem med noen julepresanger, og to nye lysglass ;} Det er de som skinner så fint på kalenderbildet mitt i dag.....Det har åpnet en helt ny interiørbutikk her,så jeg måtte bare en tur innom å se.....Det røde Green Gate kruset kjøpte jeg tidligere i vinter, og jeg skulle så gjerne hatt et til,mend et er ingen som selger noe fra Green Gate her i byen. Det passet så fint med en liten mini julestjerne i.


Også må jeg bare vise et bilde av den store Miogutten. Han er 9 måneder nå og stor gutt. han holder meg med selskap nå som jeg har vært syk og hjemme fra jobben ;-} Han er egentlig kjempeglad i å være ute,men dessverre er det et par hankatter som holder seg utenfor her,og de vil gjerne slåss med han,så han er livredd for å gå ut. Han har faktisk bæsjet seg ut mange ganger i høst fordi han har blitt skremt av disse kattene. Derfor trives han best på verandaen der han kan sitte på teppet til mor....Det er ikke bare-bare å være katt heller....

I went to a cafè today together with some ladies I know. It`s the first time I have been outside the door for a while(Cause of the cold) It was nice,and we had a good time. While I were in town I went to the stores to buy some Christmas presents,and I came home with the two glasses yu can see on the photo above. The red Geen Gate mug I bought for a while ago.I wish I had two of them,. They look so good with the red flower.

On the other photo you can see my cat Mio. he is 8 months now,and he keeps me company when I am not feeling well ;-} He just love to stay outside,but he is afraid of some cats that want to fight with him,and he like to stay on the veranda on my old blanket ;-}

5 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Deilig at du kom deg litt ut.Begynner å bli bedre håper jeg..Fine lysglass du har kjøpt..Får se om vi finner en maken "green gate"til deg da:-)
Mio er jo bare sååå skjønn.Stakkars..det er helt utrolig hvor mye enkelte vil sloss..
Fortsatt kos advent..
klem Randi

Sea Angels sa...

You really take some divine photographs, the colours are so delicate....but tonight your cat takes the biscuit...what a lovely cat, I just adore them.
Have a nice week end.
Lynn xx

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så flott at du kjem deg litt ut trass i vond rygg. Eg håpar inderleg at du er på bedringens veg, og får kose deg litt nå før jul. Det er så lite kjekt å ha ryggproblemer, men sånn er det berre avogtil. God bedring ivertfall.
Så stor og flott Mio er blitt. Det er så dumt når det er sånne slosskjemper i nærleiken, men får håpe at det betrar seg med tida.
Ha ei fin helg:o)

Sol sa...

Hei hei. Takker så masse for koselige hilsener.
Lizzi;Det var godt å komme litt ut,men vet ikke om det var lurt for i dag er jeg ikke i toppform...
Det hadde jo vært toppers om det gikk an å finne en maken Green gate til meg ;-}
Ja,Mio er en skjønn katt,men må si at det bekymrer meg litt at han har blitt så redd.Jeg håper det blir bedre når han blir litt eldre.Det e rutrolig hvordan noen katter bare må markere styrken hele tiden...Klem!
Sea Angels;Thank you very much.Warms my heart!Mio is a lovely cat,and I adore cats too. It worries me that he is so much afraid of te other cats though.
Hilde;Takk skal du ha,varmer med slike koselig kommentarer.Mio har blitt en staut kar, og det kan nok hende at han ikke blir fullt så redd etterhvert, når han blir voksen ;-}

ChatrinesLiving sa...

Så vakker pusekatt!!
må le litt av innlegget ditt over, med hattene. Ja, man kan le i ettertid...
Øsnker deg en super helg, kos deg masse!
Klem fra chatrine:)