lørdag, desember 01, 2007

1.Desember

Så var vi her........1. Desember, og julemåneden er i gang. I fjor laget jeg en slags "julekalender", med et bilde hver dag, og det har jeg lyst til å prøve å i år også. Første bilde ut er den adventspyntede speilhylla mi ;-} I tillegg til hjertet har jeg sydd et par kremmerhus. jeg vet ikke om begge skal bli mine,eller om de skal få et nytt hjem,men nå henger de i alle fall her.... Hylla har også fått seg en lysgirlander. Jeg hadde kjøpt en som var mye finere,men den fant Mio ut at han kulle leike med...,beit dne i stykker,og dermed virket bare halvparten. Men heldigvis har jeg fått fikset den igjen.En Hyacint har også fått plass på hylla. Gleder meg til den spretter ut. Jeg liker så godt blomsterduften.
It`s finally here, December 1th. Last year I made a "Christmascalendar" with one photo for each day,and I will try to do so this year as well. First photo is of my shelf with the guirander of ligts and the things I have made, and of course Mias heart....A Hyacint will soon be in bloom. Looking forward to that. I love the smell.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig pyntet hylle!!
Nå er det tredje gang jeg prøver å legge til kommentar på dette innlegget.....vet ikke hva som skjer jeg ?!
Kos at pakken fra natalie kom fram og falt i smak hos jenta di :)
Ho har spurt meg hver dag no :..har de fått den eller ?? :)
Ha ei fin advents helg! Klem

Bim sa...

Åh, gissa vem som skulle vilja ha den hyllan och pyntet här. Ursnyggt jö, suck... Väntar med glädje på nya härliga bilder under december, suck.
(som om inte alla dina bilder brukar vara härliga, hrmpf...)
Må så gott... värmländskan... kramis och njut av tiden framöver jul nu - inget stressande med en massa måsten, basta :)
(och vaffö kan jag inte få ha min adrss direkt nu längre då, suck.. blogger är dumt numera :( )

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
så masse fint siden sist!
Koselig pyntet til advent!
Ønsker deg en fin tid framover, og kos deg denne første adventhelgen!
Klem fra chatrine:)

Lemi sa...

veeeldig koselig! :o)

ha en fin førjulstid!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så koseleg du har pynta:o)
Kjenner at julestemningen kjem krypande nå når eg har hatt meg ein kikk rundt på forskjellige bloggar:o)
Gratulera med guten i går:o)
Ha ein fin 1. søndag i advent:o)

organic-lizzi sa...

Nyyydelig..De hjertene dine er så utrolig fine..
Ja da blir det som en adventskalender inne hos deg da:-))Supert,for her i huset er det ingen..
Fortsatt fin kveld..
klem Randi

Lilla Blanka sa...

TACK för ditt besök och snälla ord i min blogg..!
Vilken fantastisk blogg du har..! Underbara bilder och så fina idéer, hit kommer jag snart tillbaks igen!
Kram
Mia

Mia sa...

Kjære Sol! Denne hyllen din er bare sååå nydelig, med alt det vakre som henger fra den, og med den herlige lysgirlanderen. Og bildet du har tatt av det hele er bare så nydelig! Det høres koselig ut med et innleg hver dag framover, gleder meg til å besøke deg her (jeg har nok ikke vært så flink til det i det siste, men setter desto mer pris på dine herlige kommentare i bloggen min. Tusen hjertelig takk for dem!) Ønsker deg og dine en fin 1. advent imorgen.

elin1976 sa...

Nydelig bilde av hylla.
Har også prøvd å pynte litt rundt om kring her i huset og begynner å bli fornøyd nå.
Lå legne i natt før jeg skulle sove å tenkte og tenkte....ble det for mye rødt på kjøkkenet.?
Så jeg stod opp igjen og samlet mange av de røde tingene sammen og fjærnet et par av julestjernene. De kan få komme opp i TV stuen.
Så nå er det ikke for mye rødt og litt enklere der inne. Er slik jeg at hvis jeg ikke er fornøyd med noe så orker jeg ikke ligge å tenke på det men fikser det med en gang....he he. Interiør på hjernen ? JA det kan man si. Ha en fin søndag. Masse klemmer fra Elin:O)

Marie sa...

Nydeleg! God første søndag i advent til deg og dine :)

Stina sa...

Hörru duktiga Solvännen.:-)
Vi som skulle byta något med varandra.
Ska vi fixa det? Kanske något som man kan ha framme året om? Man vill ju titta på det jämt. Haha. Vad säger du?Hur ska vi göra? Ska vi bestämma hur många saker vi ska skicka, eller? Tycker du fortfarande att vi ska göra det? Puss

Du är ju så duktig du. Kramis

Anonym sa...

lovely !!!

Sol sa...

Tusen hjertelige takk alle sammen.
Håper at dere har hatt en fin første søndag i advent.
Hemma på landet; Det hadde vært kjempefint om vi kunne fikse en swap. Og jeg er enig med deg, vi kan godt bytte noe som vi kan ha framme hele året. Du kan godt få bestemme hvor mange ting vi skal sende ;-} God klem.