søndag, desember 02, 2007

2.Desember

Det er første søndag i advent i dag, så dagens motiv blir selvfølgelig adventstaken.
Fire hvite kubbelys med sinkplater med tall på. de står på det fine speilbrettet mitt.....

......som jeg har strødd små glasstjerner på. Det gir et nydelig lysspill.

Tidligere i høst var jeg i en lekker interiørbutikk, der jeg fant disse fine adventstallene. De greide jeg jo ikke å stå i mot, så derfor har jeg to advent "staker". Disse lysene står på en bildelist over sofaen. Det er koselig med levende lys........


The first Sunday in advent,and I am showing you my adventcandles with little numberplates in Zink. I have sprinkled the tray with little stars made of glass,wich gives such a nice light.
Hmmm, I just couldn`t resist buying these numberplates so now I have even more adent candles....But I love candlelight.......

4 kommentarer:

Emmeline sa...

Så vakre bilder du viser. Begge stakene dine er lekre... Det vil si, den første staken din var utrolig stilig med nydelig glasstjerner som gjorden den veldig eventyr aktig. Den andre "staken" var så fin i all sin enkelhet:) Jeg liker så godt rødt og hvitt sammen, og dette ble flott. Ser på hyllen i innlegget under her--og den var knallstilig! Flott pyntet syns jeg:) Du må ha en fin uke, takk for inspirerende titt!!!

Kreoline sa...

Nydelige bilder, og nydelig pyntet stake. Vakkert på bildet under, så herlig med lysranken. Har ikke pyntet så mye her, skal ut i morgen å finne meg noen svibler og amaryllis. Får pynte med litt mose og andre ting tenker jeg. Har faktisk ikke adventsstake, det er mange år siden sist, men kanskje jeg skal finne meg en. Ha en fin og koselig uke. Klem fra meg.

Mita`s hjørne sa...

Så koselig du har pyntet... stakene var bare så flotte... og medd tall går en jo aldri i surr med ukene heller...he,he...

Ha en koselig dag...

Sigrun sa...

Very nice decoration, Sol, good ideas.

Sigrun