tirsdag, desember 11, 2007

Julepute... ~ Christmas cusion

I dag har jeg sydd pute, og litt annet småtteri..... Det vil si puta sydde jeg i natt,men det var over midnatt,så det var jo i dag.....ikke sant...? ;-} Den ser kanskje ikke så veldig julete ut,men den er sydd av Tilda julestoffer. Jeg sydde et hjerte som passer til, og en liten pip-pip......



Et par kremmerhus ble det også.....

I made a cusion today and some other stuff. Maybe the cusion doesn`t look very Christmassy but it`s made of the Tilda Christmas fabrics,and I just love these fabrics....I made a heart to go with the cusion and a tiny little bird.....

10 kommentarer:

Metteflette sa...

Å så flott pute! herlige farger! Og kremmerhusene, åhhhh...... Du er jo proff syerske, det er helt sikkert! Ha en fin kveld Sol. Klem

elin1976 sa...

Oi denne puta var fin....du er flink. Bøyer meg i støvet!!!:O)

Lemi sa...

veldig flotte ting du har produsert i nattens mulm og mørke! sei meg: sover du aldri? :o)

klem

organic-lizzi sa...

Nydelig alt sammen..Absolutt noe som passer kjempefint både til jul..og ellers i året..
Natta til deg..
klem Randi

Hulda sa...

Så skjønn den puta var! Nydelig fugl, hjerte og kremmerhus også. :) Veldig flott glassklokke du har, fint med kuler i den.

FO - 2 sa...

Den puta er SKJØNN! :)))
Nydelig!
Kremmerhusene er flotte også. :)
Deilig onsdag til deg.

Marie sa...

Puta er VAKKER! Nydelege kremmarhus også!

Fin onsdag til deg :)

Stina sa...

Jag fattar inte hur duktig du är. Mycket finare saker än mina i alla fall. Puss

Anne-Berit sa...

Så flotte ting du lager,den puta var nydelig,alt det andre også,så flink du er,blir helt misunnelig jeg.Ha det fint;)

Karna sa...

Nydelig pute og nydelig kremmerhus, er så mye fint i den Tilda serien der....Prøvde å sy litt i går, men alt ble like mislykket....skulle liksom være gaver, men nå får jeg bare starte på nytt....og ikke så mye tid igjen heller...