tirsdag, desember 11, 2007

Mykt lys og morgenstemning ~ Soft light and morning mood

Det er godt å kunne starte morgenen med litt soft belysning, det gir en myk start på dagen ;-}
Jeg sitter å ser på frokost TV...switcher mellom Nrk og TV2......Mens jeg tar en liten bloggrunde. Ute på den store verdensveven traff jeg på denne siden her, og hun hadde en liten tävling som jeg tenkte jeg kunne delta på ;-} Her ser dere hennes fine julegavesekk......
Håper å kunne gjøre litt juleforberedelser i dag, og i kveld skal jeg være med datteren på juleavslutning på skolen. Hun skal danse og gleder seg masse til i kveld ;-}

It`s nice to be able to start the day with some candlelight, it gives a soft start of the day. I am sitting here with my laptop surfing the world wide web and watching "Breakfast-TV". I found this blog, and joined her competition. I am going to try to do some Christmas preparations today,and tonight I am going to my daughters school to see her dance. She`s really looking forward to it,and so am I.

3 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Høres ut som en god start på dagen!
Vakkert bilde..
Green Gate koppen får du hos Linneas Hage..
Deilig dag til deg..
klem Randi

Sol sa...

Det er godt med en god start på dagen Lizzi. Tusen takk for opplysningen. Jeg må si jeg er rørt over hvor vennlige og snille folk er,som finner linker og tilbyr seg å kjøpe. det gjør meg varm inni meg ;-} Deilig dag til deg også!

Bim sa...

Åh, jag blir så glad varje gång jag kommer in på din blogg - SÅ mycket läckert att vila ögonen på... DOCK har jag upptäckt att jag så gott som alltid måste använda Ctrl + + för att få större text - grått på vitt ;) Men, idag tror jag att jag fick svaret hos optikern... mina glasögon har "gått ifrån mig", hua. Dags för nya? Hm, terminal blir det, och de betalar jobbet - bågar 500kr högst... närprogressiva kallas glasen... MEN, mina vanliga glasögon, hrmpf... Ett av glasen har det gått en ytte-pytte-liten flisa ur vid piggen där glaset sitter fast. Innebär att jag ibland får glaset i handen när jag putsar dem. De kan INTE fixa dem om de inte sänder in dem, spänning i glaset=kras... och egentligen borde jag byta styrka även där... och det innebär... gamla bågarna jag har idag - glasen enbart kostar... 6900kr!!! öhhh... får nog fortsätta att förstora texten här tror jag, hm... två år - 7500kr senast, och nu enbart 6900kr för glas, suck...
Må så gott... värmländskan... kramis... fortsätt glädja mig ;)

Bims Portal!/Sjöbackas blogg