tirsdag, desember 18, 2007

Ting skjer...... ~ Things happen.......


Hmmm, det er ikke mye jul over kalenderbildet mitt i dag,men det symboliserer denne dagen veldig godt. Tidlig i dag fikk jeg sms fra sønnen;Kan du komme å hente meg,har fått en stygg skade....Jeg ble jo forskrekket...De ringte fra ungdomsskolen og ba meg komme på legevakta. Det viste seg at han hadde ødelagt hånda si da han sto i mål når de sparket fotball. Etter mye venting på sykehuset kom han til slutt inn på røntgen,og det viste seg at han hadde et brudd ved håndleddet. Så da var det bare på med gips.....og bandasje. På bildet prøver han det nye Guitar Hero spillet til X-boxen,og mamma`n var ikke helt blid da hun kom hjem fra jobb og så at han spilte på gitaren som hører til(det er ikke en ordentlig gitar da men...), for han hadde fått klar beskjed om å holde armen i ro.
Nå i kveld har vi fått vestlandsbesøk, besteforeldrene til ungene......De har kommet med lefser, julekaker, vørterbrød, dampapølse og klippfisk. Så nå er maten reddet i jula. Det er godt for jeg henger jo etter med det meste siden jeg har vært syk så lenge.
Todays photo isn`t very Christmaslike, but it`s very symbolic of how my day went by. I had to go to the hospital with my son,cause he had hurt his arm at school. It turned out that the arm was broken, so they had to put a plaster on it......That wasn`t exactly what he wished for for Christmas.
Tonight we got visitors from the west coast. The childrens grandparents are staying with us for Christmas. They brought with them lots of cakes and food.. A good thing, cause I haven`t had the time to prepare much for Christmas.

9 kommentarer:

Lemi sa...

oida! nei e ike enkelt å holde seg i ro når lysta overtar :)

Lemi sa...

oida! nei e ike enkelt å holde seg i ro når lysta overtar :)

Lemi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
organic-lizzi sa...

Huff da!Dette var ikke noe særlig moro..Hadde nok ikke hatt den i ro i hans alder jeg heller hvis jeg husker riktig..
Du må hvertfall ha en deilig dag:-)
klem Randi

FO - 2 sa...

God bedring til sønnen! :)
Her har vi hatt slik gips to ganger, så dette var kjent.
Til slutt er den en vane.... ;)
God onsdag! :)

Jorunn sa...

åh nei så kjedelig! kjenner godt til det der med å ikke kunne holde seg i ro selv om man bør fordi man har brukket et eller annet. jeg brakk fingeren på skolen, men spilte smashball fordi, og dro på handballtrening på kvelden. treneren så på fingeren min og beordret meg til legen neste dag, og jammen var den ikke brukket. jaja, sånn er det å være ung og ivrig ;o) ønsker deg og dine fine dager framover! snart jul!! HURRA!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Uff da, så dumt for sønnen din å knekke handa.Det er ikkje lett å halde seg i ro heller, i den alderen.
Det ligg ei lita juleønskeutfordring til deg på bloggen min om du har tid å sjå:o)

Hulda sa...

Oisann, så uheldig han var! Ja, da må han holde armen i ro, når legen sa det. Håper han ikke har vondt. God bedring!

Kreoline sa...

Uff så kjedelig da, midt opp i julen og allting. Så nydelig hemmelig venn gave du har fått.
Håper du er blitt frisk og koser deg nå i førjulstiden. Klem fra meg.