søndag, desember 23, 2007

Kvelden før kvelden.. ~ The night before Christmas..

Juletreet er pyntet, og det er jeg og datteren som har stått for pyntingen i dag,med en liten hjelpende hånd av sønnen når det gjaldt glitteret. Han måtte jo få være med han også ;-}
Det meste er unnagjort,men jeg strver litt med å fnne den rette julefølelsen...Mulig det er fordi vi ommøblerte (og kjøpte noen nye møbler) da vi pusset opp. Så jeg får ikke hengt, eller satt julepynten på de "rette" stedene. Det er utrolig hva slags vanedyr vi mennesker kan være ;-}

Jeg vil ønske dere alle sammen en hjertelig God Jul! Tusen,tusen takk for alle hyggelige og koselige kommentarer og hilsener. Jeg håper at vi kan fortsette å blogges videre i det nye året også ;-} Varm juleklem fra meg.

Merry Christmas everyone! Thank you very much for your nice comments and greetings. I hope to see you through the new year as well. Warm Christmas hug from me.

6 kommentarer:

Marie sa...

Ein varm julekveld til deg frå meg :)

Ellie sa...

Ønsker deg en riktig god jul! Klem fra Ellie

HildeS/Frøken Fryd sa...

Vil ønske deg og dine ei retteleg fin og fredeleg jul.
Varm juleklem fra meg:)

Haust sa...

Ynskjer deg ei god jul!

organic-lizzi sa...

Ikke lett å tenke nytt bestandig."Det var jo så fint der det pleier å stå".
Ønsker deg en fantastisk deilig jul!!
Stor klem Randi

I. sa...

I love your blog!
Also for you and your family "happy christmas"!
Many greetings from Isabel (Tarte Tatin)