onsdag, desember 05, 2007

Julekort ~ Christmas card

Jeg har moret meg litt med å lage julekort i Photoshop. Bildet av den blå svibelen min ble tatt i går. Jeg synes det ble så vakkert lys. det rosa som skimtes i bakgrunnen, og som gir lys til bildet, er en Saint Paulia.....
Julekortet ble vel sukkersøtt kanskje.....;-} Men jeg liker det.
Kan jo sende en utfording til andre om å lage sitt eget julekort og legge ut på bloggen.....om dere har tid da i disse travle førjulstider....

I`ve had some fun making Christmas cards in Photoshop. The photo shows my blue Hyacint....I love the light in this photo. The background is "coloured" pink from my pink Saint Paulia. The card is maybe too sweet..., but I like it. Maybe some of you out there would like to make your own Chtristmas Card and post it on your blog. That is if you have some spare time in these hectic days before Christmas ;-}

4 kommentarer:

FO - 2 sa...

Ett nydelig julekort! :)))))
Vakkert!
Har tenkt på det samme ja. Men, er ikke kommet så langt....

elin1976 sa...

Uff dit her jeg ikke kommet enda. Finner ingen fine bilder verken av prinsessa eller hunden....så det må være målet for denne uken....å få ferdig kortene. Ditt svibel bilde/kort er flott. Ha en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

Helen sa...

Vakkert kort!

My little footprints sa...

Hei!
For et nydelig kort, og om du synes det var sukkersøtt, så synes jeg at sukkersøtt er nydelig! Jeg kan dessverre ikke ta imot utfordringen, for jeg har ikke helt satt meg inn i dette med fotoshop :)
Ønsker deg en god førjulstid!
Klem fra Beth