mandag, desember 17, 2007

Julepakke fra min hemmelige venn! ~Christmasgifts from my Secret friend

I dag kom den, pakken fra min hemmelige venn fra Gave Alongen.Så dagens kalenderbilde kunne jo ikke bli noe annet enn et bilde av gavene ;-} Den kom langveis fra, og avsenderen er ikke fullt så hemmelig,jeg tror nok at jeg vet hvem det er fra......Gavene var pakket inn i vakkert papir med flotte julesløyfer på. De har jeg nok ikke hjerte til å kaste.

En drøm av et kort med juleevangeliet på......vakkert,vakkert........Og inni et sto en veldig hyggelig hilsen fra min hemmelige venn

To nydelige engleoppheng, så sarte og lette og fine. Jeg lurer på om ikke min hemmelige venn har laget disse selv. Jeg har i alle fall aldri sett noe lignende. Vet ikke om de komme helt til sin rett her,men jeg skal prøve å få tatt et bilde av dem senere når jeg har fått hengt dem opp et sted....


I den ene av pakkene lå denne vakre istappen i glass med et dryss av sølv på kantene....Jeg vet jeg gjentar meg selv med nydelig og vakkert,men...det er jo nettopp det det er......



Til slutt dette flotte sølvjuletreet. Det var bare så utrolig lekkert alt sammen. Jeg er veldig rørt over å få en så vakker gave. Så kjære hemmelige venn,som bor i et land jeg så gjerne skulle ha besøkt;TUSEN HJERTELIG TAKK! Du har gjort dagen min lys og fin.

I found the gifts from my Secret Friend in the interior give-along in the mail today. I was so excited! I think I know who sent me the gifts. She lives in another country....The things she sent me was just awsome. I love them all. They will look so lovely on my Christmas tree....or maybe I will find some other place for them...So THANK YOU VERY VERY MUCH my sweet secret friend!

6 kommentarer:

FO - 2 sa...

En nydelig gave! :)

organic-lizzi sa...

Virkelig fint:-)
Deilig når det "treffer".
Kos dag til deg..
klem Randi

Anonym sa...

glad du likte gaven ;o)

Hulda sa...

Så skjønn gave! Du var heldig. :)

Tone sa...

Nydelig gave, og helt skjønne Tildaputer, me like!!
Ha en fortsatt fin uke :-)

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flott gav du har fått, de anhengende var jo bare helt fantastisk skjønne da...

Ha en koselig kveld...