søndag, desember 16, 2007

3. søndag i Advent ~ Third Sunday in Advent

I dag er det på en måte litt reprise i bloggen min.....,men det får ikke hjelpe ;-}
Jeg har vært i Tønsberg for å hente datteren på treningssamling i dag, og fått lite tid til fotografering. Men jeg tok noen bilder før jeg reiste. Kalenderbildet viser jo sofaen og speilhylla mi som dere har sett før,men jeg sydde ferdig en ny pute førjeg reiste i dag. Mens jeg var i Tønsberg fikk jeg heldigvis gjort unna litt julegaveshopping. Godt at det var søndagsåpne butikker,selv om det er et pes å handle når halve byen gjør det samme....

Den er også sydd i Tilda julestoffer, og med et lite hjerte til pynt......

I morges tente jeg også det tredje lyset i adventsstaken min. Tre lys for lengsel, håp og glede.....

I feel that I am showing you photos that I have posted before.But one of the pillows are new, I finished sewing it todaymand some of the other stuff is also new. I went to Tønsberg today to bring my daughter back home. She`s been there this weekend together with lots of other gils that wrestle. They`ve been doing a lot of wrestling, and learnt a lot of new stuff. I also got to do some Christmas shopping while I was there. A good thing cause I feel I am way behind with eveything. I lit the third candle this morning......Only one week left until Christmas.

7 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Nyydelig julestemning hos deg! Vakker pute! Koselig!

organic-lizzi sa...

Jeg kan ikke se meg mett på de tingene du har laget,så ser de gjerne igjen:-)
Natta til deg..
Klem Randi

pudelflicka sa...

Vilka fantastiska kuddar du gör och din blogg tycker jag om.
Ha en skön dag !
Hedvig

Metteflette sa...

Åh, så vakkert du har pyntet!!! Digger de putene dine altså. Det ble så nydelig! Klem fra Mette

Ann-Catrin sa...

Nej men snälla..tror jag svimmar.. så underbart vackra bilder..vilket sken..ljuset!!
Kuddarna ljuvliga!!
Må så gott A-c

Mita`s hjørne sa...

Gubban for ei flott, to flotte puter du har sydd... likte disse kjempegodt...


Ha en koselig kveld...

Marie sa...

Nydeleg sofakrok!