torsdag, desember 20, 2007

Det er kaldt.....~ It`s cold outside

Midt i alt julestresset tok jeg meg tid til å ta noen bilder i dag da jeg var på vei til jobb. Det er jammen hardt å være statue i dise dager......-15 ,men fortsatt like staut......

Selv et vanlig gjerde blir vakkert i femten kuldegrader........




Da jeg var i parken og fotograferte kom en frossen ,men kjælen katt og strøk seg inntil meg ;-}
Jeg har juleferie fra i dag, og jeg kan ikke si annet enn at det er godt. Er sliten etter dagen. Jeg leide en julefilm (Deck the Halls), og mamma, datteren og jeg har sittet og kost oss med film,....Latt julestress være julestress.
Nå føles det veldig som om det er leggetid. Jeg har mye å gjøre i morgen. Og Hilde......jeg skal se på utfordingen i morgen:-}

6 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Vakre bilder sol!! Så herlig :))
Her sitter jeg med nesten akkurat samme følelsen. Endelig har jeg satt meg ned og bare kunne slappe av. Har holdt på i hele dag med huset fra topp til tå.I morgen kommer våre første gjester fra Norge, for å ferie Julen sammen oss her i Nederland. Kan tro jeg gleder meg! Så tar vi tur på morgenen, for å vandre i gater og ta de siste Julegaveinnkjøp. Gleder meg jeg, og det er vel sånn det skal være. Julen handler jo om glede, nytelse,nærhet og famile. Vil ønske deg og dine en herlig Julefeiring. Håper året som kommer blir kjempegodt! Varm klem fra Aina

organic-lizzi sa...

Nydelige bilder..Det er så vakkert,men ikke alltid behagelig å være ute.
Deilig at du har ferie nå da:-)
Kos dag til deg selv om du har mye å gjøre..
Klem Randi

Hulda sa...

Virkelig flotte bilder! Det av gjerdet var virkelig stilig. Ja, statuene er like staute i all slags vær. ;) Fine bilder fra 19.desember også. Artig at du fant et sånt telysglass til. Jeg har også to slike, de står på kjøkkenbordet nå. :)

Kreoline sa...

Nydelige bilder Sol, når jeg så bildet av statuen kom jeg til å tenke på en tur fra Bergen og nordover med ekspressbåten i høst.
I Skjerjehamn står statuen av Kong Olav, laget av billedhugger Knut Steen, så vakkert og majestetisk, det var virkelig en opplevelse å se der den står og skuer ut mot havet i en vakker natur og skjærgård.
Stakkars pusekatten, det er trist at de skal gå ute å fryse i så mange minusgrader. Det hørtes utrolig kaldt ut med -15, hm, her ligger det på -2-3, det er kaldt nok for meg, hihi, fyrer godt i peisen og holder varmen. Ønsker deg en god helg, kos deg, klem fra meg.

Jorunn sa...

brrr det ser ut til at han er kald på ørene synes jeg :) fantastiske vinterbilder som det er godt å se på synes jeg. her i Reykjavik er det ikke mye som tyder på at det blir hvit jul dessverre. på denne tiden av året ville jeg mye heller hatt -15 enn +10. Hvorfor kan vi ikke ha ordentlige vintre og ordentlige sommere tro?
Kos deg masse i helgen kjære Sol! Snart er det julen - hurra!!
Juleklemmer fra Jorunn

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nydelege bilder, men det ser unekteleg litt kaldt ut for han som står den så staut:)
Fine pusekatten:)
Me har det ikkje så kaldt som du har heldigvis, men i dag har det vore heilt grått av tåke.
Ha ei fin helg, slapp av og kos deg:)