mandag, desember 03, 2007

Spennende pakke i posten ;-} ~ Exciting parcel i the mail

I dag fikk jeg en kjempefin pakke i posten. Det passet ekstra godt i dag,siden jeg for n`te gang dette året er syk og må være hjemme fra jobb..... ;-{ En trenger litt oppmuntring da! Pakken kom helt fra Nederland!!!! For et par uker siden tok ei dame fra Nederland kontakt med meg og lurte på om vi kunne swappe noen blader. Hun hadde sett Vakre Hjem & Interiør i ulike blogger og hadde så lyst på julenummeret. Vi bestemte oss for å sende et par blader til hverandre.....og litt ekstra ;-} Lili M heter hun, og du finner bloggen hennes her
Jeg fikk to flotte juleutgaver av et franskt blad Campagne Decoration og et Nederlandsk blad Ariadne at Home. Gleder meg til å bla i dem. Men det var mye mer i pakken. jeg fikk noen nydelige julekort med vakre motiv, noen kort og en notisblokk som hun nok har laget selv. Skikkelig lekre. I Nederland kommer julenissen den 5. desember skriver hun, og jeg fikk en flott liten sjokolade formet som en vakker St. Nickolas.

Denne søte lille nissetavlen lå også i pakken.....Jeg kan ikke Nederlandsk,men regner med at det nok står God Jul på tavlen......
Disse fire flotte tørklene, eller brikkene fikk jeg også ;-}

Jeg er helt overgitt. Så masse fint. Tusen takk Lili M.


I am overwhelmed. I got this wonderful gift in mail today. It couldn`t come at a better time, cause I am in my bed AGAIN.......It`s all the way from The Netherlands from a lady called Lili M, and you can find her blog here. We decided to do a swap. She would like the Norwegian magazine Vakre Hjem & Interiør, so I sent it to her, together with another magazine and some other stuff. I love the things she sent me. Beautiful Christmas cards, a beautiful piece of chocolate, a Santa Blackboard, lovely cards and a notebook that I am sure she has made herself. And last but not least, what you can see in the last photo....Unfortunately I can`t remember what it`s called in English (must be because of my cold*lol*)
Thank you very, very much Lili. I just love verything. You are so kind. Looking forward to look in the magazines.

3 kommentarer:

Timotei sa...

Så spennende med pakke i posten! De tørklærne var så nydelige synes jeg. Artig med utenlandske interiørblader også. Så koselig at en kan bli kjent med nye mennesker gjennom å skrive blogg og bytte gaver slik som dere har gjort. Spennende!
Adventsstaken din var også veldig fin, ja den du har på hylla di også. Kommer i skikkelig julestemning av bildene dine!

organic-lizzi sa...

Artig med et sånt bytte da..Spennende:-)
Riktig god bedring..
klem Randi

LiLi M. sa...

You have made such a nice post!! Thanks again! And you are right; fijne Kerst = god jul!
Hope you'll be better soon, december is a month to enjoy not to be ill!! It's late but I have made a post too! perhaps I'll see you there...cu!